Jump to content

BRSamael

New Arrival
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Fine

About BRSamael

  • Rank
    Leaden Juggernaut

Previous Fields

  • Favorite pizza topping
    o_o
  • Why do you want to join DarkMatters?
    O_o
  • Country
    A
  1. По моему мнению 20 навыков будут лишними, во-первых, мало вариантов персонажей, которым необходимо такое количество, во-вторых, это лишит индивидуальности каждый билд. Оптимальным будет увеличение навыков до 12, добавится вариативность прокачки, но все еще нужно будет выбирать что тебе нужно, а не брать бездумно все подряд, с мыслью что все равно навыков хватит. 6 модификаций заклинаний напротив, выглядит интересно. И позволит персонажу развиваться и получать небольшое усиление на высоких уровнях. In my opinion, 20 skills will be superfluous, firstly, there are few options for characters who need such a number, and secondly, this will deprive each build of individuality. An increase in skills to 12 will be optimal, the variability of pumping will be added, but you still need to choose what you need, and not take everything thoughtlessly, with the thought that there will still be enough skills. 6 spell modifications, on the other hand, looks interesting. And it will allow the character to develop and receive a slight boost at high levels.
  2. Hello! What exactly and in what file need to be changed to return the old values of improvements to the blacksmith? It does not matter if the change in the chance of retrieval is not affected, it is important to remove the annoying line that is closed without learning the skill. Sorry for english, google translate rlz)
×
×
  • Create New...